ФАКТОРНИЙ АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ ПРИБУТКУ ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА

  • А. М. Поддєрьогін Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
  • С. В. Скочій Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Ключові слова: прибуток, ціна, виручка від реалізації продукції, собівартість, аналіз, фактор

Анотація

У статті висвітлено результати факторного аналізу формування прибутку виробничого підприємства. Відображено аналіз динаміки показників фінансових результатів діяльності, структуру доходів і витрат операційної діяльності компанії, фактори впливу на валовий прибуток. Здійснено оцінку впливу на формування прибутку від реалізації обсягу реалізованої продукції, цін реалізації, собівартості продукції, змін у структурі. Запропоновано заходи щодо ефективного управління прибутком аналізованого підприємства.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Переглядів анотації: 79
Завантажень PDF: 859
Опубліковано
2018-11-27