Іміджологічні інструменти формування позитивного іміджу влади у системі зв’язків з громадськістю

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33244/2617-5940.1.2021.214-232

Ключові слова:

імідж органу державного управління, імідж керівника, зв’язки з громадськістю органів влади

Анотація

У статті розглянуто комунікаційну діяльність органів державного управління, що спрямована на формування позитивного іміджу влади, проаналізовано та узагальнено теоретико-практичні аспекти системи зв’язків з громадськістю органів державної влади. Сучасне інноваційне комунікаційне середовище вимагає від фахівців паблік рилейшнз впроваджувати нові технологічні методи та використовувати сучасні форми надання інформації широкому загалу громадянського суспільства, щоб впливати на формування громадської думки. Відтак у статті розглядається низка інструментів іміджології, використання яких органами влади у системі зв’язків з громадськістю є ефективними у періоди творення демократичного суспільства.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-07