Забезпечення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств в умовах пандемії COVID-19

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33244/2617-5940.1.2021.199-213

Ключові слова:

пандемія COVID-19, конкурентні переваги, конкурентоспроможність підприємства, онлайн-торгівля, цифрова трансформація, цифровізація діяльності підприємства

Анотація

У статті розглянуто вплив карантинних обмежень, запроваджених через пандемію COVID-19, на діяльність вітчизняних підприємств різних галузей економіки. Визначено наслідки та проаналізовано антикризові дії керівників підприємств, вжиті для мінімізації негативного впливу пандемії. Виокремлено ризики та нові можливості для розвитку підприємств і зростання ефективності їх діяльності, спричинені пандемією. Обґрунтовано напрями трансформації діяльності та менеджменту підприємств задля забезпечення їх конкурентоспроможності в постпандемічних реаліях. У дослідженні було використано такі методи як: аналіз і синтез, індукція та дедукція, логічне узагальнення, порівняння, табличний метод.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-07