РЕФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В КОНТЕКСТІ МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕСУ

  • І. Г. Канцур Університет державної фіскальної служби України https://orcid.org/0000-0002-3642-1670
  • М. А. Нізельська Університет державної фіскальної служби України
Ключові слова: менеджмент підприємства, міжнародний менеджмент, інверсійний тип, міжнародний бізнес, макро- мезо- і мікрорівень.

Анотація

Проведено аналіз особливостей трансформації ринку управління бізнесом та запропоновано практичні рекомендації щодо підвищення операційної ефективності на макро-, мезо- та мікрорівнях. Визначено роль знань та інформації як джерела підвищення ефективності корпоративного управління на різних функціональних рівнях міжнародного бізнесу. Запропоновано теоретичні методи, спрямовані на характеристику трансформації ринку управління бізнесом, які можуть бути використані як основа практичних пропозицій щодо встановлення його ефективних функцій. Доведено, що підвищення ефективності управління міжнародними комерційними підприємствами та спосіб позбавлення від економічних системних криз залежать від раціональних відносин між підприємствами, країнами та міжнародною спільнотою. Запропоновані в роботі теоретичні методи вирішення особливостей реформи управління міжнародними комерційними підприємствами можуть бути покладені в основу практичних пропозицій щодо встановлення ефективних функцій на макро- та мікрорівнях.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Переглядів анотації: 28
Завантажень PDF: 21 Завантажень PDF: 4
Опубліковано
2020-12-04