Особливості логістичних процесів підприємств електронної комерції

Автор(и)

  • Г. М. Калач Університет ДФС України
  • Н. В. Онищук Університет ДФС України

DOI:

https://doi.org/10.33244/2617-5932.7.2021.42-51

Ключові слова:

електронна комерція, електронна логістика, електронна торгівля, ланцюги постачання

Анотація

Стаття присвячена дослідженню ринку електронної комерції та її логістичних процесів. Розглянуто основні функціональні сфери е-логістики: ланцюг постачань, управління запасами, зворотну логістику. Проаналізовано основні тенденції розвитку логістики в сфері е-комерції. Визначено напрями покращення діяльності логістичних компаній: покращення вхідного ресурсу; покращення внутрішнього потоку; злагоджена комунікація зі споживачами, забезпечення найбільш точної відповідності вихідних потоків товарів та послуг з їх вимогами. Запропоновано шляхи зменшення вартості логістичних послуг та комплекс організаційно-технологічних заходів державного рівня, спрямованих на підвищення ефективності електронної логістики.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-14

Як цитувати

Калач, Г. М., & Онищук, Н. В. (2021). Особливості логістичних процесів підприємств електронної комерції. Економічний вісник. Серія: фінанси, облік, оподаткування, (7), 42–51. https://doi.org/10.33244/2617-5932.7.2021.42-51