Інноваційні технології валідації ідеї до виведення продукту на ринок

Автор(и)

  • С. Г. Пузько КНЕУ імені Вадима Гетьмана

DOI:

https://doi.org/10.33244/2617-5932.7.2021.126-139

Ключові слова:

валідація, долина смерті, інноваційна діяльність, інновації, новий продукт, стартап, стартапування

Анотація

У статті представлено характеристики інноваційних технологій валідації ідеї до виведення продуктів на ринок. Охарактеризовано етапи стартапування та ключові ризики у життєвому циклі реалізації інновацій, наведено управлінський інструментарій, який дозволяє убезпечити негативні тенденції ризиків в інвестуванні венчурного капіталу. Представлено статистичні дослідження щодо сегментації факторів вагомості успіху ідеї до виведення нового продукту на ринок. Розглянуто різні методики реалізації стартап-проєктів, у рамках яких наведено найбільш ризикові зони. Виділено основну мету валідаційного процесу у процесі виведення нового продукту на ринок та запропоновано
таксономію валідації інновацій. Наведено, що заходи валідації ідеї до виведення продукту на ринок у рамках інноваційної діяльності потребують чіткої ідентифікації завдань та плану можливих дій, оскільки існує постійний ризик у стартап діяльності. Наведено пропозиції щодо упередження ризиків та впровадження системи валідації у стартап-
проєктах для цілей конкурентоспроможності підприємницьких структур.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-14

Як цитувати

Пузько, С. Г. (2021). Інноваційні технології валідації ідеї до виведення продукту на ринок. Економічний вісник. Серія: фінанси, облік, оподаткування, (7), 126–139. https://doi.org/10.33244/2617-5932.7.2021.126-139