ЦІННІСНІ АСПЕКТИ ЕКОНОМІЧНОГО ЗРОСТАННЯ ПІДПРИЄМСТВ

  • О. В. Мельник к.е.н., доцент, Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана https://orcid.org/0000-0002-2836-8945
Ключові слова: економічне зростання, цінність, вартість, індекс стійкості зростання, стейкхолдери

Анотація

У статті представлено результати дослідження економічного зростання підприємства за критерієм цінності. Вибір цього критерію зумовлено змінами якісних характеристик сучасного економічного зростання підприємства, які сьогодні визначаються як антропоцентричність, інтелектуалізація економічної діяльності, інноваційність процесів та результатів зростання, екологічність та необхідність узгодженості дій різних груп стейкхолдерів щодо реалізації своїх інтересів. Базуючись на онтологічних ознаках цінності, які імплементовано в економічний аспект її дослідження, економічне зростання підприємства визначено у контексті змісту його суб’єктно- об’єктної ціннісної природи.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Переглядів анотації: 38
Завантажень PDF: 15
Опубліковано
2020-01-21